GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK! GÅ MMD-AMOK!

Wednesday, April 12, 2006

Circus

På Circus, hvor vi tilbringer de fleste weekendaftener/nætter er det ikke ualmindeligt at gulvet ser ud som på billedet her. Eller faktisk også endnu værre. Dette billede er taget forholdsvis tidligt på aftenen.
Popkorn, jordnødder og hotdogs er gratis på Circus, og det er helt normalt at man bare smider jordnøddeskallerne på gulvet. Det er faktisk et ret fedt koncept - godt nok bliver gulvet ret så klamt efter en god aften, men det fede er at det er rimelig meget anderledes end stort set alle andre barer - både her i USA og i Danmark.
Jeg har endnu ikke fået taget et billede af Circus udefra, så det må blive min opgave i weekenden - hvis jeg husker det.

Derudover skal jeg nok lige hive fat i Axel (igen) da han har mange gode billeder på sin telefon, som vi burde vise til jer alle sammen. Så jeg vil næsten love jer alle at der snarest kommer en masse nye billeder op. Deriblandt et billede hvor I kan prøve at finde Holger.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home